1 kommentarer READANDLAUGHT Allt // 23:29:29, 2009-11-03


Detta handlar om ett samtal i telefon igår... Min morbror skulle köpa med sig ett par converse till mig från usa och så ringde han igår när han var hemma.

Jag - Hej jag skulle ringa dig, glömde du eller har du köpt conversen?
Han - Va? Vadå? Vadå converse?
Jag - Ja, hade ju sagt till om att du skulle köpa med...
Han - Det fanns inga, vet du inte att dom har slutat tillverka convese?
Jag - VA??!?! Skojjar du?
Han - Dom har gått i konkurs så tyvärr...
Jag - Men DRIVER du med mig?
Han - Ja.
Jag - *Skrattar*
Han - Vad skrattar du åt? Det var väl inte så kul. Tror du att du bara kan säga till morbror att köpa ;)
Jag - Men va?! Du får pengar ju :)
Han - Ja, storlek 47 var det va?
Jag - Kul! Tack ;)



Någon var på drivhumör igår... HAHA skrattar åt mig själv, de mest sålda skorna i världen går i konkurs? HUM nej tror inte de va xD


Kommentarer
Postat av: isabella

första ja tänkte på när du sa till mig var: KÖP 100 par så jag har hela livet hahaha!

2009-11-03 @ 23:54:40
URL: http://isabellaorrfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback