0 kommentarer HEREWEGOAGAIN Allt // 19:26:31, 2009-11-03


Sovmornar  För skönt att veta att man inte börjar skolan för än klockan 12 på torsdag, eller skola och skola, sm match! Det gillar vi starkt, tagga!!! Men överhuvudtaget, att känna att man får sova ut på mornarna!

Slött i skolan Något som jag hissar ännu mer måste vara den här veckan i skolan, igår hade vi träning sen var jag hos tandläkaren, idag gym sen kolla på match, imorgon träning och en kort redovisning sen slutar, tosdag matchen, fredag gym och matte/historia. I like it =D

Mina favvobrudar! Måste bara hissa er, ni är guld brudar!! ni vet väl vilka ni är?! =D loviiiiiiii hihi'

Köra bil Kör typ alltid vart vi än ska nu, det är ju skitkul. Längtar verkligen tills jag blir 18 så jag kan ta körkort 5 månader kvar!! GOGOGO =D


Tandläkaren Jag har varit där för många gånger under min livstid så det går inte att inte hata det stället. Men när man väl är där så tar det lång tid och man får vänta och vänta, sen börjar de gamla tanterna snacka om ens legging? Huh. skumt!

Tandproblem Haha, var hos tandläkaren igår och fick reda på att jag har en grop i ena min tand som har börjat frätit för jag käkar för mycket godis! Haha skärpning.......

Försäsong/inomhusfotboll Jag vet inte, men jag gillar inte att spela inomhus särskillt mycket, visst är det kul... men det går inte att jämnföra med hur kul det är att spela utomhus, tänk er en varm sommardag med helt grönt gräs, TA MIG DIT NU! ingen inomhusfotboll och löpning ute i skogen på vintern.. brrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback