0 kommentarer MYFCKINGSCAR Stil // 22:30:50, 2009-08-07


Tänkte dra en liten truddilutt i enkelhet och berätta om mitt ärr som ni ser i min panna till höger. Om någon nu är intresserad. Jag var kanske 6-7 år och sprang och lekte med min lillebror, han jagade mig. (Haha) Vi var på semester med husvagnen och så tänkte jag, jaa jag springer in och gömmer mig, men vad gör jag... jo jag ramlar på "trappan" in till husvagnen och slår pannan i dörrkarmen (stållisten eller vad man säger) Får åka direkt till akuten och sy. Haha hade ett stort vitt plåster i pannan hela den semestern. Japp så var det, och sådär ser det ut idag. När jag rynkar pannan så får jag som ett "extraveck" och det syns ofta på bilder. Så kul var det. Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback